Ke skladování, balení a odesílání zboží využíváme službu Pošta bez hranic. Ekologická stopa je tak nižší, než kdyby dopravci museli jezdit pro každý balík k nám do Křivoklátských lesů. Balíky odesíláme většinou do jednoho pracovního dne od zadání objednávky.

Doručujeme do většiny Evropských zemí za velice přijatelné ceny. Po České republice naše zboží doručuje buď Česká pošta, nebo PPL. 

Ať si vyberete jakýkoliv způsob dodání, pošleme Vám odkaz pro sledování zásilky.

Poplatky za dopravné zahrnují i balné. Cena dopravného závisí na doručovací adrese a hmotnosti vybraného zboží. Dvě různé objednávky nemůžeme seskupit dohromady, proto objednávejte zboží nejlépe najednou.

V případě vrácení zboží z důvodu naší chyby, zajistíme svoz zdarma.

Pokud zvolíte jako dopravce Českou poštu, je případné poškození zboží dopravou nutné reklamovat do 2 dnů od převzetí - nejlépe okamžitě - přímo u České pošty.

Při řešení případných reklamací máme lepší zkušenosti s PPL. 

Česká republika - Česká pošta

Doručování zásilky

Specifikace

Reklamace

Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě nezastižení a uložení zásilky na poště je opět zaslána SMS o této skutečnosti. V případě blížícího se konce úložní doby je zaslána další SMS.

V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce

Standardní úložní doba: 7 dnů

Doba dodání: 1 den

1 pokus o doručení, poté je zásilka uložena na dodací poště                                                                                                                                                           

V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 2 dnů po doručení zásilky na jakékoliv poště. Poště je nutné dodat zboží + obalový materiál.

Česká republika - PPL

Doručování zásilky

Specifikace

Reklamace

Při podání zásilky je adresátovi odeslán email s informacemi o zásilce a s možností zvolit si uložení zásilky na některém z výdejních míst PPL Partner

Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky a 2 hodinovým časovým oknem, ve kterém bude zásilka doručována.
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce

Standardní úložní doba: 7 dnů

Doba dodání: 1 den

minimálně 2 pokusy o doručení

V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 3 dnů u nás na info@ScytheLand.com (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál.

Adresát musí v případě poškození sepsat s doručujícím řidičem škodový zápis.